Kau Buat Aku Tersenyum Saja Jatuh Cinta Saja

Review Of Kau Buat Aku Tersenyum Saja Jatuh Cinta Saja 2022. Usaplah dahiku dan kan kukatakan semua. Kau buat hatiku tertawan ada sesuatu yang kau perlu tahu tentang diri aku dengan lelaki itu meski dia bisa beriku apa sahaja tapi itu semua tidak boleh beri bahagia (bahagia) itu bukan.

Bila Lelaki Jatuh Cinta / Tgk lq harga premium beautiful tu, modal
Bila Lelaki Jatuh Cinta / Tgk lq harga premium beautiful tu, modal from trieatz.blogspot.com

Kau membuat cinta jatuh dari mata dan turun ke hati tawamu buat aku tersenyum lagi oh, kasihku kau membuat dunia indah dijalani, oh kuyakini hati kau paling berarti hanya kamu. Jangan minta jatuh cinta (jatuh cinta) luka lama ku juga belum reda. Datanglah sayang dan biarkan ku berbaring.

Kau Membuat Cinta Jatuh Dari Mata Dan Turun Ke Hati Tawamu Buat Aku Tersenyum Lagi Oh, Kasihku Kau Membuat Dunia Indah Dijalani, Oh Kuyakini Hati Kau Paling Berarti Hanya Kamu.


Usaplah dahiku dan kan kukatakan semua. Kau buat hatiku tertawan ada sesuatu yang kau perlu tahu tentang diri aku dengan lelaki itu meski dia bisa beriku apa sahaja tapi itu semua tidak boleh beri bahagia (bahagia) itu bukan. Datanglah sayang dan biarkan ku berbaring.

Jangan Minta Jatuh Cinta (Jatuh Cinta) Luka Lama Ku Juga Belum Reda.


Di pelukanmu walaupun tuk sejenak.

Belum ada Komentar untuk "Kau Buat Aku Tersenyum Saja Jatuh Cinta Saja"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel