Kenapa Jodoh Lambat Sampai

List Of Kenapa Jodoh Lambat Sampai Ideas. Kenapa orang tak nak dekat aku? Walaupun jodoh itu sendiri terletak pada tangan tuhan, kadangkala jodoh yang lambat itu adalah disebabkan oleh diri kita sendiri.

Alasan Utama Kenapa Anda Masih Sulit dapat Jodoh
Alasan Utama Kenapa Anda Masih Sulit dapat Jodoh from ruwatansengkala.com

Buruk sangat ke aku ni? Kenapa orang tak nak dekat aku? Walaupun jodoh itu sendiri terletak pada tangan tuhan, kadangkala jodoh yang lambat itu adalah disebabkan oleh diri kita sendiri.

Walaupun Jodoh Itu Sendiri Terletak Pada Tangan Tuhan, Kadangkala Jodoh Yang Lambat Itu Adalah Disebabkan Oleh Diri Kita Sendiri.


Buruk sangat ke aku ni? Kenapa orang tak nak dekat aku?

Belum ada Komentar untuk "Kenapa Jodoh Lambat Sampai"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel